שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
סרט מבויים כהצגת תיאטרון משובחת עם שחקנים מצויינינים, בקצב מדוייק ומתח מעורר אי נוחות ושאלות מטרידות על אמת, אתיקה, סולידריות וסטריאוטיפים.מומלץ!
סרט שבקלות היה יכול להדרדר למלודרמה קיצ''ית סוחטת דמעות סטייל סירק (1959), אך בזכות תסריט טוב של פלין, דיאלוגים קולחים, קאסטינג מעולה ומשחק מצויין של אוונס, גרייס, דאנקן, סלייט ו ספנסר, ובמוי אלגנטח של ווב, הופך למהנה ומרגש מרגע תחילתו בבדיחה פקחית ועד סופו הצפוי אבל חכם.