שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
סרט מזעזע. מצטרף למי שכתב שיצא באמצע והצטער שלא יצא קודם. אני לא יצאתי, מתוך תקווה שמשהו טוב יקרה, לא קרה. מצטער שלא יצאתי. בזבוז זמן מוחלט. סרט משעמם ובלי פואטה שאפשר להתחבר אליה. עדיף ללכת לספור גלים.
המסר הראשי חשוב וגם חלק מטקסטים בועטים וראויים אבל מעבר לזה הסרט לא ממוקד ויש בו קטעים רבים משעממים. לא ממש התחברתי.
שעמום אחד גדול. מסכים עם הביקורות הנמוכות. היינו 4 וכולנו השתעממנו מאוד. יותר מעניין לספור גלים בים. חבל על הזמן. לוותר ומהר.
משעמם !!! בזבוז זמן אחד גדול. מצטער שהלכתי לצפות בסרט לפני שהופיעו הביקורות. סרט גרוע !
אחלה סרט. כבוד לקולנוע ישראלי.
מצ'עמם, חבל על הזמן והכסף. ממליץ לוותר. הדבר היחיד החיובי הוא שהסרט מאיר פרק לא כל כך ידוע על ההסטוריה של מלחמת העולם השניה. זהו.