שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
סרט פשוט מעולה! גאי ריצ''י במיטבו! חובה לראות אך ורק בקולנוע!
סרט פשוט מקסים, מהנה אך מרגיש מאוד קצר. חבל שקצת חסרה הבנייה של המתח לקראת הנקודה החשובה של הסרט... (אתם תבינו לא אעשה לכם ספוילר). הסרט מביא עמו מסר מאוד יפה, למרות שקצת מרגיש צפוי אבל עדיין לא מוריד מהאיכות של הסרט גם מבחינת האנימציה והאפקטים היפים, גם הקצב של הסרט טוב, זורם, לא משעמם ומשאיר טעם של עוד... וכמובן אי אפשר שלא לציין את אנג''לינה ג''ולי המדהימה! משחק מצוין!, המכשפה היחידה אולי שבא לאהוב.
סרט מצוין! פשוט מהנה עשוי טוב, קצב טוב, זורם, לא משעמם לרגע, עלילה מקסימה ומובנת בקיצור כל מה שאתם רוצים בסרט קיץ וסרט בז''אנר הזה. מעולה מעולה מעולה! מומלץ בחום!