שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
למרות ביקורות רבות שאינן מהללות את הסרט, אני מודה כי חששתי ללכת לצפות בו. אך כאשר הלכתי, ראיתי כי הסרט לא רק שלא משעמם בכלל, אלא הוא אחד הסרטים הטובים ביותר שדיסני הוציאו. אני ממליץ לכל מעריצי דיסני ולכל מעריצי ג׳ורג׳ קלוני ללכת לצפות בסרט הזה. הסרט משעשע, מרתק, מרגש והכל ביחד. לכו לראות!! סרט אדיר!!!