שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
סרט מצויין ערוך טוב עם מלא אקשן ובלאגן החסרון היחידי של הסרט הזה היה שארנולד שוורצנגר וג''ט לי לא קיבלו מספיק דקות משלהם על המסך וחבל היו יכולים לתרום קצת לסרט חוץ מזה מי שאהב תסרט הראשון והשני יאוהב גם תסרט הזה ממליץ בחום!!!!