שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
לא כייף. סרט אוטנטי על החיים הקשים בעיירה אי שם ברוסיה, בירוקרטיה מושחתת, חיי משפחה עלובים, שתיינות כדרך חיים. והנופים- לא משהו, ניסיתי. הסרט מעניין, משוחק אמיתי.לא כייף, כמו שאמרתי.
סרט מעניין, סוחף עם ערך מוסף היסטורי. ליהוק מצוין. מומלץ ביותר