שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
מאד מאכזב התחלה מסורבלת מאד. אקשן לא רציני. איזה תפקיד התנה גל גדות בדיוק. מראים אותה באקשן של 10 דקות אחרונות. לקחתי את הילדים שיהנו מסרט קומיקס ויצאנו מאד מאוכזבים. מי שאמר שהאקשן היה מעולה כנראה שפיספסתי אותו למרות שיחקתי עד הסוף כי חשבתי שאולי תהייה עוד תוספת. בקיצור ממש מיותר. ומאכזב.
נכון הוא ארוך ואיטי. אבל המונולוגים חזקים ביותר ג'ניפר ענקית סמואל ג'קסון ענק כמו תמיד והסוף שווה את כל הסרט. הנופים מדהימים הצילום מדהים. בקיצקוץ טרנטינו במיטבו.
אחללה. הסוף קצת מאכזב. אבל סרט לעניין מעניין.
סרט קורע מצחוק לא להביא ילדים קטנים. הומור קורע כל השחקנים נותנים אחללה הופעה.
אחד הגרועים לא הולך לשום כיוון. חבל על כל דקה. ביזבוז זמן רציני