שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
סרט מוצלח,גם לא לחובבי אקשן ופעלולים. לעומת הסרטים הקודמים, ישנה עלילה מעניינת וסיפור מאחורי האקשן. הפרידה מהשחקן הראשי יכולה לרגש כל אחד. בקיצור,מומלץ מאוד!
סרט מקסים ! ממש נהנתי ,קומדיה קלילה ורומנטית ,שמדברת על העולם הטכנולוגי שלנו כיום . סרט מומלץ מאוד לבני נוער ! לא לפספס.
סרט חמוד ונחמד. מתאים לילדים קטנים,עם הרבה שירים ,פחות מתאים לגיל העשרה ולצעירים ,לכל ההורים והילדים ממליצה בחום.
טיפה מאכזב, הייה חסר קצת פאנ''ץ בעלילה . השחקנים שיחקו בצורה מדהימה ,אך הסרט הייה קצת משעמם ופחות מרגש ממה שציפתי. מתאים לאוהבי דרמות.