שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
סרט נחמד, הרעיון הכללי בסרט מענין ויפה האפקטים מרשימים אך, הסרט בחלקו מעניין אך ההתפתחות של הדברים בסרט איטית מידי ולי אישית באמצע הסרט גם לי לתחושה של "שיקרה משהו מענין כבר!". הסוף נחמד אבל לא יותר מזה. אני חושב שהסרט מתאים יותר לבני נוער ומתבגרים שאכן הם היו מתחברים לסרט ברמה אחרת ונהנים ממנו ובגלל זה לא התחברתי כל כך לסרט. מבחינתי "5" ושוב כנראה שבגלל הגיל לא התחברתי לסרט.