שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
פשוט גרוע!! מלאאא, אבל מלא אלימות..הרוב אלימות! האדרת הרוע, עלילה ילדותית מידי ומטומטמת ותוכן אלים ונטול כל קסם..פשוט זילזול בילדים שלנו, גם אם תתאמצו תגלו שהסרט משעמם ואין בו כלום. עוד סרט לדור שהוא קורבן תרבותי רדוד! חבל מאוד שלא ידעתי מראש שזה מה שהולך להיות שם הלכתי אשתי ועם ביתי בת הארבע וחצי וחברתה בת הארבע כולנו התאכזבנו..