שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
סרט טיפשי לגמרי, כמו שהייתם מצפים מכל סרט בסדרה הזו, אבל כיפי, עשוי טוב, ומגניב. אקשן מדהים שלא עוצר לרגע, הרבה יותר בכמות ובאיכות ממה שרואים בטריילר. היו גם איזה שהוא אלגנטיות בסרט הספציפי הזה, בעיקר על המתח של להבין לצד מי המלווה של קורז. היו גם קטעים מצחיקים, שלא היית מצפה מהסרט הזה להיות קומדי. נקודה אחת ירדה, כי בכל זאת, הרעיון של הסרט היה טיפשי כצפוי..