שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
הסרט במילה אחת: משעמם. היינו בסה"כ 6 אנשים בסרט, במהלכו 2 מתוכנו פרשו. אין עלילה, אין מתח, אין התפתחות, אין עניין. בקיצור, יש הרבה אין. תוותרו, אלא אם אתם משועממים רצח.
סרט קליל בגובה העיניים וזורם. כיף להיכנס לאוירה ולזרום איתו.