כמה כיף להמליץ על סרט, וביחוד להמליץ על סרט שהוא יצירה ישראלית חדשה שוואלה לא עוסקת בסכסוך ולא במצב הבטחוני וגם לא בבועה. סרט שמתאר את החברה הישראלית, את השונה והאחר. בקיצור? ממליצה בחום :) אה, וזה לא הולך להיות ערב קליל. אנחנו סיימנו כמעט את החבילת טישו.
סרט נחמד לא יותר מזה. הדבר החיובי בסרט הוא לראות את דמותו של ג''ובס לא רק באופן חיובי כמו שהיה נהוג להציגו. אך הבעיה העיקרית בסרט היא שהסרט מסתמך על היכרות מוקדמת של הצופים עם סיפורו של סטיב ג''ובס ואפל. בנוסף לכך, ישנה מגמתיות לאורך כל הסרט בו מוצגות הנשים בצורה מניפולטיבית (דבר שניתן לראות גם בסרטיו הקודמים כמו הרשת החברתית בה נשים מוצגות בצורה לא חיובית). בקיצור? אפשר לראות בבית, אבל ממש לא חייבים לראות בכלל
ציפיתי ליותר. הטריילר מתאר סרט עשוי היטב, אפילו קלאסי, עם צילום מרשים. בפועל הסרט ארוך מדי, מעייף ומאכזב בעיקר.