שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
הסרט ממש לא טוב . אני מתגעגע לשחקן הקודם של גיימס בונד. לדעתי צריך למצוא שחקן חדש, צעיר יותר ורענן. פשוט וכך לא מומלץ לכו לראות סרט אחר.
אומנם צפיתי בסרט לפני שבועיים. אני ממליץ מאוד על הסרט. מרתק ומעורר ציפייה לסצנה הבאה. משחק איכותי .