שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
מביך, נורא ואיום גרוע מכל בחינה אפשרית והזוי שאישרו את הסרט הזה. תסריט מגוחך ברמה שלא האמנתי שיצא מהפקה בגודל כזה מהוליווד, שחקנים טובים בסרטים אחרים שמתבלים פה , בימוי נורא הילוך איטי מביך. מומלץ למרצים לקולנוע לנתח את כל הטעויות בסרט הזה
סרט ענק! הטוב ביותר של מארוול. משלב בצורה גאונית אקשן מטורף, הומור וסיפור מעניין ששונה מהצורה של הסרטים הקודמים. מומלץ!
סרט טוב מאוד! מעניין וסוחף ומשוחק נהדר צפוי אך עדיין מאוד מומלץ לראות.
סרט מעולה !! לדעתי הכי טוב בסאגה . אין רגע משעמם והחיבור בין הקאסט הישן לחדש גאוני.