שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
הסרט חביב טוב ומאוד מצחיק נקודה.
נויה בת השש וחצי כותבת ביקורת:הסרט היה מצחיק חמוד מאוד ופשוט ממש מצחיק גם לגיל הרך וגם לגיל המיתבגר.
לא אהבתי את הסרט.הסיפור במהותו היה צריך להעביר מסר אך נשאר רדוד מאוד ולא הצליח להתרומם.נכדתי בת השש וחצי נויה מביעה דעה שונה והיא כותבת: הסרט היה טוב מושלם ובעיקר מצחיק מאוד מאוד.
הנושא מעניין מאוד אך מובא לצופה בצורה משעממת. השחקנים טובים אך לוקח זמן להבין מי ומה...אני השתעממתי...היו צופים שלא חזרו בהפסקה...בקיצור...הסרט אפל וקודר...איני ממליצה