שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
פיקסאר עשו זאת שוב. אז הלכתי לראות את הסרט "מוצאים את דורי". סרט מעולה! כתוב נהדר, מותח ועם חוש הומור שמתאים לכל המשפחה. נ.ב. אם אתם מסתדרים עם כתוביות ממליץ בחום לראות באנגלית!
אז הלכתי לראות את "אליס מבעד למראה" והסרט הזה פשוט לא יצא לי מהראש. התסריט כתוב נהדר, האפקטים האיפור והתלבושות מרשימים, אבל הופתעתי לגלות שהמבקרים ירדו עליו מכל כיוון! אני אישית, מאוד מתנגד אליהם כי אני חושב שהסרט הסביר קצת על ההיסטוריה של כמה מהדמויות והרחבה עליה, רגעים מרגשים והמון הסתקרנות וחוש הומור במהלך הסרט. בקיצור, עוד סרט מדהים של דיסני:)