שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
צפיתי בו היום ויש לציין שהיה לי מאוד קשה לצפייה, טראומטי ומשאיר תהיות של חס וחלילה היסטוריה חוזרת אם ראשי המדינה לא יתעשתו. כן נהניתי מהמשחק של כל הדמויות ובמיוחד של הלן מירן-גולדה
לא מומלץ לבעלי לב חלש. הרבה תיאורים גרפיים שאינם נחוצים, גובלים בבוטות ובקיטצ''יות. לא נהניתי ואפילו יצאתי באמצע למרות שהמשחק והצילומים טובים.
המזכרות, סרט חביב מאוד, משחק נהדר! מאוד נהניתי! עוסק בשלוש דמויות מרכזיות בחן ובהומור. סרט לא כבד ובהחלט שווה צפייה!