סרט חזק ומותח ביותר, עלילה שלא מנותקת מהמציאות, ואין אף רגע משעמם. אחד הסרטים היותר טובים שראיתי
סרט מתח מעולה! משחק אדיר של ליאם ניסן והשחקנית שלצידו. עלילה מרתקת, סרט לא נמרח, ומשאיר אותך במתח עד סופו, האירועים זורמים בקצב טוב, והסוף כרגיל הוא טוב.
סרט מתח רגיל לחלוטין, לא משהו יוצא דופן או משהו שלא ראינו, נחמד בתור בילוי או העברת זמן, ראיתי כבר סרטים טובים יותר וגם פחות טובים. לא היה פאנצ'' ליין מיוחד, והעלילה מאד נדושה. לא התאכזבתי כי לא ציפיתי ליותר מדי.
מתחיל קצת משעמם ומבלבל אבל ממשיך נהדר, סרט טוב ושווה צפיה. נע בין דרמה למותחן פסיכולוגי, כשעד הרגע האחרון לא ברור מי "האיש הרע" בסיפור.
סרט מצויין, שחובה לראות. מבוסס על מקרה אמיתי. נע בצורה יפה בין מתח דרמה והרפתקאות, ומביא צדדים אנושיים (לא תמיד נחמדים) שךל אנשים כשהם נמצאים בעת מצוקה. עשוי נפלא מכל הבחינות.