שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
סרט בינוני ומטה ולא יותר לא כזה ממליץ אומר יש טיפה אכזבה כי היה ציפיה לא כזה ממליץ להשקיע כסף בכרטיסים לסרט זה
סרט מהנה והרפתקני ומוסף לו פה ושם אימה הסרט במבט ראשון ובהתחלו לא נראה מפחיד אבל המתח והאימה לאט לאט מורגשים והופכים לחוויה מהנה שווה כל שקל וגם כי בזמן האחרון אין סרטים טובים ומי שרוצה לצאת זה הסרט.