שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
אחד הסרטים היותר משעממים שיצא לי לראות בקולנוע לאחרונה, וזה לא משהו שהייתם מצפים מסרט אסונות... חוץ מכמה שוטים מרשימים של פיצוצים אין בסרט כלום ושום דבר, ולא הייתי ממליץ לאף אחד שהוא לא חובב מושבע של הז''אנר לצפות בו.