שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
סרט מדהים הילדים בני 4, 6, ו 9 נהנו מאוד. ממולץ לכול גיל הסרט.
הסרט "אוזי והנביחה הגדולה" סרט מקסים, הילדים בן 6ובת 9 אהבו מאוד. הילדים לומדים מטעויות האחר, לומדים לקבל את האחר. סרט מרגש מאוד אנחנו הולכים בחנוכה שוב הילדה בת ה9 קבעה עם עוד 2 חברות ללכת לסרט זה. היא אמרה להם שהן חיבות אבל חייבות לראות את הסרט.