שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
באתי בציפייה שיהיה סרט מושלם כמעריצה מטורפת של הארי פוטר ומאוד התאכזבתי. סרט משעמם ביותר, אין עלילה , ולא מתקדם לשום מקום. אני מאוד התאכזבתי, ושמתי 50 שקל בפח, על סרט גרוע שאפילו לא משתווה להארי פוטר. לא ממליצה