שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
התסריט לא ממש מקורי , מי שמכיר את הסרט "לקום אתמול בבוקר" יגלה שיש המון אלמנטים זהים לסרט המקורי משנות ה90 והתסריט מאוד דומה (השחקן הראשי עובר סוג של תיקון). הסרט נחמד , יש לא מעט קיטשיות בסרט והוא היה יכול להיבנות בצורה טובה יותר ולהיות פחות צפוי. סך הכל סרט נחמד שיכול להתאים לצעירים.
סרט פשוט מצוין , שעתיים של סרט שעוברות בצורה מהנה , יש מתח מצמרר וציפייה לאורך כל הסרט. שווה לראות בקולנוע, תהנו.