שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
חבל! המחצית הראשונה מעולה! צילום, משחק ועלילה משובחים. למרות חוסר הרציפות בציר הזמן הצופה מרותק ומתעניין. עם רגע היוודע זהותה קיימת ציפייה להתעמקות בדמויות ובתגובותיהן, במקום זאת מתחיל רצף של סצנות בנות 2-3 משפטים, ואף פחות שמחטיאות את הפוטנציאל של הסרט. חבל ללכת - מאכזב מאוד! משחק נהדר ותו לא.