שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
סרט חובה, מלא רגש, מטלטל, טעון ואינטנסיבי, על אהבת אמת וחמלה אינסופית על רקע תקופת מלחמת העולם השניה. משחק מצוין ואמין של כלל השחקנים המשתתפים ושל שתי הדמויות הראשיות בפרט. מסוג הסרטים שגורמים למוח לחשוב עליו זמן רב לאחר הצפייה. לא היה אחד באולם שלא הזיל דמעה. ממליצה להצטייד בסטוק של ממחטות נייר לפני הצפייה בסרט.
בפעם הראשונה בחיי, ואני מבקרת בקולנוע לעתים תכופות, יצאתי מהאולם באמצע הסרט. שעמום טוטאלי, עלילה שנמרחת כמו מסטיק, הומור מתאמץ, לא מעניין אותי אפילו איך זה הסתיים. הייתה ציפייה גדולה מהבמאי הנהדר ומריצ''רד גיר האגדי אבל כל הסרט הוא, לדעתי, כישלון אחד גדול. שורה תחתונה - אל תטרחו לצפות.