6.1/10
כגודל הציפיות והמחמאות כך האכזבה הרבה מהעלילה הרדודה של הסרט. מפגש הכוכבים ריצארד גיר את ליאור אשכנזי מסתכם בעשר דקות לא מרשימות וכל השאר - דיי חיוור ומאכזב. נורא רציתי לכתוב משהו מפרגן יותר , קשה....
סרט נהדר, משחק טוב של ריצ׳ארד גיר, כתוב ומבויים בצורה טובה, בהחלט ממליץ על הסרט.
בהתחלה היה לי קצת קשה להכנס אליו. הוא בנוי מקטעים שמתחברים רק בהמשך. הוא יפה מבחינה קולנועית . יש בו כמה רגעים יפים להפליא, מבחינה ויזואלית. הוא סרט המציג היטב וביד אמן את תרבות "המעאכריות היהודית". נראה לי שאם לא היה עשוי ע"י ישראלי היינו מאשימים את יוצרו באנטישמיות ...
מפתיע ומקורי : ''שלום עליכם'' פוגש את ''מייקל מור''
סרט מאכזב, משעמם, העלילה לא ממש ברורה, הרעיון טוב אבל לא תורגם לעלילה שמצליחה לרתק את הצופה.
סרט מעניין עם משחק מצוין של ריצרד גיר.כל הזמן עברו לי בראש השוואות לפוליטיקה הישראלית.קיבלנו גם הצצה,לאו דווקא מחמיאה, להתנהלות הארגונים היהודים בארה״ב.אני נהניתי מהסרט,למרות שלעתים היה קשה לעקוב אחר העלילה.
משחק נהדר של ריצ''ארד גיר וליאור אשכנזי. יש קטעים שלא ברור כיצד קרו כי חסר מידע בעלילה או קטעים עם קצת חוסר אמינות שקרו. באיזשהו שלב כבר מבינים מה עומד לקרות ואז מאבדים קצת עניין בסרט. צילום יפייפה, משחק נהדר ובסה"כ סרט ישראל טוב מאוד שמציג באופן מטריד את המציאות ומה שקורה במדינתנו.
סרט המתאר מאכר יהודי, על רקע ניויורק המושלגת, כדי להנות מהסרט, יש לעקוב בתשומת לב, במיוחד המלל, סרט המשקף את המתרחש בפוליטיקה הישראלית והיחסים עם גורמים פוליטיים בארה"ב, סרט מסוג מיוחד, משחק טוב של השחקנים, מומלץ לצופים סבלניים.
סרט טוב, מלא ברגעים נוגים, משחק מעולה של ריצ''רד גיר, עצוב.
ריצארד גיר בתפקיד מצויין. אבל הסרט עצמו ארוך ומייגע. לא אהבתי. הסתכלתי הרבה על השעון. נהנתי לראות על המסך את השחקנים הישראלים ותו לא. לשיקולכם.
הבימוי של סידר מדהים, משחק מצוין של ריצ''רד גיר, העלילה פחות מרתקת אך בהחלט שווה צפייה
סרט ברובו פוליטי אין בו ממש עלילה מרתקת או משהו שישאיר אתכם לצפות בו לאורך כל הדרך
סרט מטופש, בזבוז זמן וחבל ששחקנים טובים בוחרים להשתתף בכזה סרט אידיוטי. מאכזב מ כ ל הבחינות. עדיין מנסה להבין מה היה המסר מכיוון שחוץ מלהרגיז אותי לא חשתי שום תחושה.
סרט קצת מייגע בגלל אורכו ומבול הדיבורים ומצד שני- אסור לפספס את המשחק המ ע ו ל ה (בעיקר של ריצ''רד גיר) ! יוצא מן הכלל!
גאוני ומטריד. אוסקר לריצרד גיר. שאפו ענק לצוות הישראלי ולסידר הגאון שהעז לגעת בנושא כל כך רגיש. הדבר היחיד שהפריע לי זה שהרגשתי שמאכילים אותי בכפית ולא משאירים כלום לדימיון,קצת כמו סרט הסברה על הון שלטון.אני אוהב לצאת מסרט עם שאלות שמובילות לצפייה שניה. פה זה לא יקרה. גם קצת צניעות לא תזיק.
סרט מצויין. במיוחד למי שאוהב לישון בקולנוע. מוחלק ל4 חלקים. בחלק השני, אני ואשתי כבר ישנו ממש עמוק עד להפסקה. לאחר זריקת קפאין וסוכר, יכלנו לצלול אל חלומותינו בחלקים שנותרו.
סרט אנושי, מאד ריאליסטי אבל עלילה חסרה והופכת את סוף הסרט ללא מספיק עוצמתי, למרות שהתכוון לכך. מה באמת עשה נורמן למען רוה"מ (מעבר לקניית הנעליים בעת היכרותם)? מה גרם לכך שזה הפך לפרשת שחיתות שעלולה להפיל ראש-ממשלה ? האם נורמן היה ונשאר לוזר מוחלט לאורך כל הסרט, כפי שנראה על-פניו מהעלילה ? כי זה לא סביר לאור עוצמת הקשר והשלכותיו כפי שמסתבר יותר מאוחר. בקיצור: סרט לא רע, משחק טוב, אבל עלילה פגומה משהו לטעמי.
סרט מצוין. משקף את המציאות שבה אנחנו חיים בצורה מצויינת. הליהוק של ריצ'רד גיר לתפקיד המאכער היהודי הוא פשוט מדהים. גיר, לא נעים להגיד, גורם לנו לא ממש לאהוב את מה שאנחנו רואים או את איך שאנחנו נראים.... גם ליאור אשכנזי מצוין בתפקידו. סרט שמעביר ביקורת רבה מאד מאד בעדינות ובכישרון.
סרט מענג מצליח לגעת במה שבאמת חשוב לנו כיהודים וכישראלים
סרט די משעמם, מורח סצנות - ניתן לדחוס בשקט ל90 דקות. כולו דיבורים, אין אקשן אין טוויסט. לא קורה כלום, הכל צפוי וידוע...