שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
עשו לעצמכם טובה וותרו על הסרט הזה, חבל על הזמן היקר שלכם, בטח יש לכם משהו יותר מעניין לעשות. סרט מטופש, משעמם, בנאלי, משעמם. יש כמה תמונות נוף יפות, מעבר לכך ממש קודר ומיותר.
רוצו לצפות! הנאה מובטחת,חובה בקולנוע עם מערכת שמע טובה. אנחנו צפינו באיימקס ונהננו מאוד. לא רק לחובבי קווין,גם מי שלא מכיר את השירים יהנה,מי שכן יהנה יותר. הסרט מציג את כל מאחורי הקלעים של הקמת הלהקה ועד לסוף הנודע אך הסרט מצליח לחדש דבר אחד או שניים על חייו של פרדי מרקורי. מומלץ מאוד. מתאים לצפייה גם עם הילדים הבוגרים וגם עם סבא וסבתא.