שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
ראיתי את הסרט בטרום בכורה בסינמטק ת"א איפה שחילקו לנו יין בחינם אחרי הסרט. רק בגלל היין בחינם לא היה לנו נעים להתלונן על הסרט הנוסחתי והמשעמם הזה איפה שמבינים כל דבר שקורה חצי שעה לפני שהוא קורה. איפה האמנות? אכזבה צרופה