שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
מזמן לא ראיתי סרט כל כך משעמם ומיותר. אומנם סרטים צרפתיים ידועים כאטיים אך ''סרט'' זה לא זז כלל. דיאלוגים דלילים ובנאליים ומספר פעמים חזרו על עצמם באותה שיחה ! תאורה אפלולית, ארועים צפויים ואולם ריק. כלום משמים. מומלץ... לדלג