שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
כאבא לשני ילדים מבוגרים יחסית אני מאוד ממליץ לכם לראות את הסרט הזה. הסרט לימד אותי על יחסים בין בני אדם, מה קורה כשמישהו מנסה לעזור לך, על טיפול מסור. בסרט יש לא מעט צחוק ואווירה צרפתית נעימה. בקיצור מקורי ומתוחכם. הלוואי לראות עוד סרטים כאלה בקרוב.