שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
הגענו לבכורה ומאוד נהנו! סרט מאוד מצחיק עם סיפור מעניין ועם פעלולים ואפילו שהייתי עם אבא גם הוא אמר שנהנה (בדרך כלל הוא לא אוהב לבוא לסרטי ילדים כי הוא אומר שהם לא מצחיקים אותו) אבל הפעם הוא אמר שהוא הופתע לטובה! (: