שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
הלכנו עם שלושת הילדים, ואהבנו מאוד - כולנו! גם מהנה וגם משעשע ומצחיק - שילוב מעולה של נונסנס אינטליגנטי ושל סלפסטיק שקרע את הילדים. הם אפילו נשארו במתח לאורך הסרט אם ה"רעים" ינצחו - עד לסוף הטוב. זהירות - ספוילר.. בקיצור - מומלץ לכל המשפחה