שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
סרט הזוי, חבל שלא יצאתי כמו אחרים. לא ברור איך זכה לביקורת המשבחות. לאלה שבאים להינות מסרט, זה לא יקרה. ארוך, מבולבל,משעמם, לא ברור לאן חותר. לסיכום לא ללכת. ממילא ירד מהאקרנים עוד כמה ימים.
סרט מעניין לרצים להתעמק בזאנר סרטי "נגד מלחמה" הסרט עצמו מדכא בשלוש מערכות . המשחק מוגזם נראה שכולם בהלם קרב לבד מהחייל עצמו. חוויה מיותרת. לאחר 10 דקות מתחילת הסרט יש רצון לעזוב ואכן במבט לאחור ממולץ מאוד לעשות כן. הסרט שותל בך הרגשה רעה ובסוף אתה שואל את עצמך מה עשיתי כאן. בקיצור מיותר לחלוטין לשלם ולראות. חכו שיגיע לטלוויזיה. גם שם ידרש מכם משמעת עצמית לעילא כדי לשבת ולראות. לסיכום סבל מיותר