שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
גילוי נאות, לא מחובבי הקולנוע הישראלי (למעט גבעת חלפון ומבצע סבתא) ועדיין הסרט הזה הצליח להפתיע אפילו אותי ברמתו הנמוכה... בדרך לעוד עשור מבורך נוסף של התנזרות מהקולנוע הישראלי... קיבלתי תזכורת לרמת הקולנוע הישראלי בסך 40 ש"ח...