שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
באמת שם ציני לסרט סרט כבד מאוד מאוד מעט מתח ללא פעולה
לא לצפות רק בסוף הסרט מבינים קצת את העלילה, אבל.... אין תוכן אין עלילה אין מתח אין אימה אין דרמה אין גם למה לצפות בהלך הסרט וכל התוכן הוא גועלי ולא "מציאותי". לאוהבי האימה - בזבוז זמן,אין אימה, עדיף לצפות במשהו אחר לאוהבי המתח - אין מתח, עדיף לצפות במשהו אחר לאוהבי דרמה/רומנטיקה - אין גם את זה, עדיף לצפות במשהו אחר בשתי מילים "בזבוז זמן".