שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
ייתכן שהסרט מדהים אך הסצאנות של בית המטבחיים לא מתאימות לחלק מהצופים ויש צורך לציין זאת. אני ועוד מספר רב של צופים עזבנו את האולם לאחר כמה דקות שהבנו שזה חלק שמשולב בכל הסרט. חבל שהמפיצים לא טרחו לכתוב הערה זה היה מונע מימני ורבים אחרים לבחור בסרט. לציון שנתתי אין חשיבות מאחר ולא צפיתי בסרט.