8.8/10
האקשן פשוט מדהים, הקרבות מרהיבים והאפקטים משובחים. גולום, שנכנס לעניינים בסרט הזה הוא אחת הדמויות המעניינות ביותר שצפיתי בהן ללא ספק, והעלילה עצמה לא רעה בכלל. היא לא הכי סוחפת, כמו בסרט הראשון, וזה לדעתי בעיקר בגלל הפיצול בין חברי אחוות הטבעת, מה שמפצל לכמה עלילות משנה שכל אחת בנפרד לא מעניינת כמו העלילה הכיפית של אחוות הטבעת בסרט הראשון. אבל עדיין הסרט מעולה בהחלט, אחד הסרטים הטובים שראיתי מבחינת אקשן והרפתקה כיפית ומעניינת.
האקשן מרהיב, העלילה לא מספיק סוחפת, מלבד דמותו המעניינת של גולום.
טרילוגיה מעולה.
זה הסרט שהכי אהבתי בסידרה לא שסידרת הסרטים מעולה אלה זה הכי טוב למשל השלישי יצא מזוויע והראשון לא משהו אבל בראשון יש קטעים מדהימים זה הסרט הכי טוב בסידרה
סרט מעלף! שווה כל דקה! חובה חובה חובה!
משר הטבעות קשה להתאכזב. סרט מעולה שגם יש בוא הכל הוא קצת מפחיד, קצת מצחיק, קצת עצוב, קצת שמח קצת מכל דבר! זה מה שעושה את הסרט כל כך טוב אני אישית מאוד נהניתי מהסרט! מומלץ ביותר! חוץ מזה שאם צריך תוספת טובה יש לנו את אולנדו בלום היפיוף הקטן בלוק בלונדיני הורס למדי:) אז... מומלץ ביותר!
מומלץ ביותר אין לי כוח לפרט! זה פשוט מורכב מדי לכו לראות אתם לא תצטערו מבטיחה.. מגיעה לו ציון הרבה יותר גבוהה מ-10.
אני יושבת בקולנוע קטן, צפוף, בעל מסך פצפון ורחוק, צריכה טישו דחוווף, אני חייבת לשירותים, מסתירים לי מקדימה וקפואאאא!!! אבל למרות כל זה- נהנתי מכל רגע בסרט! ישבתי קפואה מול המסך מרוכזת כ"כ... ואף אחד לא יכול להוציא ממני ת'ריכוז וההנאה, אפילו לא הפיפי! הסרט מעניין, עשיר בדמיון, עשיר בנוף מהמם(!!!) והשחנים מוכשרים! איך אפשר שלא להתאהב בסרט כזה?! בקיצור- מומלץ מאווווווווווווד!!!!
דייייי!!! נמאס לי שכולם מתלהבים מהסרט הזה!! הוא משעמם רצח!! כל המחצית הראשונה של הסרט אני וחבר שלי כמעט נרדמנו.. אולי במחצית השנייה יש שיפור עם המלחמה אבל עדיין בכלל לא התלהבתי מהמלחמה השקעה יפה זה כן אבל המלחמה עצמה בכלל לא משהו.. לפי דעתי הם צריכים לקחת דוגמא מהמלחמות בלב אמיץ...
סרט מצויין! אפילו דקה לא משעממת והאפקטים והתסריט מדהימים. מחכה בקוצר רוח להמשך.
סרט גדוללללללללללל לוקח בהליכה כל סרט שראיתי גדול גדול ושוב פעם גדול מושלם! חובה צפייה
הסרט הכי טוב שיש...אסור לפספס...מי שאומר שלא הבין או שזה סתם שטויות הוא פשוט דביל.....אין סרט ענק...עולם שלם
סרט פשוט מדהים!!! יפה כמו קודמו, מותח ומעניין! כל מי שעדיין לא ראה, שירוץ עכשיו לפני שהסרט יפסיק לרוץ! (הסרט לא מומלץ לאלה שעדיין לא ראו את הסרט הראשון) בקיצור, סרט מומלץ מאוד לחובבי פנטסיה (וגם לאלו שלא), שווה לראות!!!
ראיתי את הסרט והוא סרט פשוט נהדר. בחיים לא ראיתי סרט כל כך מרתק ויפה (בעיקר הנוף) הארפתקאות הנמשכות ואפילו הסרט ניגמר במתח. וידוע כבר שיצא עוד אחד... אז אני ממליצה לראות את הסרט המדהים הזה....
שר הטבעות זה הסרט שבאמת הכי אהבתי כדאי מאד לרוץ ליקנות כרטיסים. סרט מפחיד מרתק לא יודעים מה יקרה וסוף טוב
סרט פשוט מדהים חובבי טולקין חייבים ללכת לראות את הסרט ברגע שהוא מגיע לקולנוע. הקטע שהכי אהבתי היה החלק המצודה שבסלעים רק חבל שהם הורידו קטע שהיה אמור להיות בסרט השני {אני קראתי את כל הספרים}אז אני ממליץ לכל אלה שלא ראו את הסרט ללכת לראות אותו כל עוד יש אותו באיכות טובה {בקולנוע}
הסרט פשוט מדהים ובמיוחד השחקן אורלנדו בלום שבסרט הוא לגולאס מתאים לראות אותו לכל גיל אין לי מילים פשוט אבל אני ממליצה ללכת עכשיו להשכיר את שני הסרטים וללכת לשלישי בנות-תכנסו לאתרים של אורלנדו בלום הוא פשוט מטריף שפשוט אפשר לאכול אותו...
סרט פשוט מרתק..... אני לא מבינה למה לא ראיתי את הראשון. ממש נהנתי, אף על פי שבהתחלה לא רציתי וחשבתי שזה יהיה סרט משעמם. אבל אני מודה שטעיתי. חבל שאי אפשר לתת לסרט ציון 100 כי יש רק עד 10....
חגיגה קולנועית,לחובבי הז'אנר ולא רק,מה צריך בסרט טוב? אפקטים,עלילה והרבה מתח אז יש,עכשיו רק דבר אחד מטריד אותי...מתי יצא כבר השלישי?!
סרט פשוט מעולה עשוי נפלא מרגש יפהפה מדהיייייםםםםם