שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
לא טוב לא טוב בכלל - סרט המעורר מחדש את המחלוקת בין הישראלים לישראלים והיוצר שנאה ומתח מיותר... מאוד לא מומלץ ללכת.
סרט איכותי מאד עם מסר חזק ועם המון רגש. אהבתי את הסרט ואת הנושא. אהבתי גם את השחקנים. משה זאבי יצר סרט מיוחד במינו. ממליצה מאד ללכת ולצפות בו.