שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
5.2/10
הסרט טוב, השחקנים טובים,לא סוחף יותר מידי ולא מרגש יותר מידי קליל ונחמד.. לדעתי הם קצת נסחפו בקטע של בן לאבא ועשו ולקחו את זה כמו בני זוג..ולא כמו בן ואבא אבל הסרט סבבה