6.4/10
דרמת-פשע קלאסית, משוחקת ומבוצעת טוב מן הממוצע. סרט פיוטי, אווירתי, ויפהפה לעין.
הסרט הזה יותר מדי איטי, מתחיל במהירות רבה, לא מבינים כל כך מה קורה, ושאר הסרט מאוד קודר. האווירה הקדורת מוסיפה הרבה, המשחק של מארה וקייסי אפלק מעורר מחשבות. אבל העלילה לא מיוחדת, אני לא נהנתי.
דל עלילה ודורש הרבה סבלנות, אך בכ"ז מצליח ליצור עניין מסוים.
"נאהבים מחוץ לחוק" הוא דרמה רומנטית איטית, מינימליסטית ופיוטית, הספוגה באווירה מלנכולית ומהורהרת מדי, אשר מציגה את סיפורם של זוג פושעים (קייסי אפלק ורוני מארה הנהדרת) בטקסס של שנות השבעים כאגדה מיתית העוסקת באהבה ובאובדן על רקע נופיה המרהיבים של דרום ארה"ב.
סרט משעמם, איטי, חסר עלילה ובנאלי. יצאנו באמצע, כי הרגשנו שאנחנו סובלים ומשתעננים ביותר.
אם יספרו לכם על סרט שרובו מצולם בצבעים חומים ובאפילה, שלכל אורכו יש מוסיקת רקע קאונטרי מעצבנת של מנדולינה, שהדיאלוגים פשוטים לגמרי,ושרעיון העלילה מבוזבז ומוזר ויש בו חורים- הייתם הולכים לראות אותו ?! כנראה שלא. אז זהו-שאני מספר לכם על כל זה כאן לגבי הסרט הזה...