שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
6.8/10
סרט די מחורבן לעומת "שתיקת הכבשים". חבל שהחליפו את ג'ודי פורסטר בג'וליאן מור. בקיצור שווה לראות אותו בכבלים או בהזדמנות אחרת.
סרט שפשוט חבל לראות.גרוע,רדוד ולא מגיע לקרסולי המקור.