שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
לא ברורה ממש כוונת היוצרים אבל אם משפט כמו "יצאתי עם גברים בני עשרים בני שלושים ובני ארבעים והם כולם מפגרים באותה מידה" מדבר אליכם אולי כן תיהנו מהסרט הזה.
כחובבת סרטים מושבעת ותומכת בסרטים ישראלים, אני בוחרת בסרט זה כסרט הישראלי הגרוע של השנה. אין מילים אחרות לתאר את אוסף בדיחות הקרש, הגסויות וחוסר הטעם המופגן של שחקניות ובדרניות מהשורה הראשונה. אם כותבי התסריט (כי עלילה אין כאן) התכוונו לשדר העצמה נשית ולחזק את המין הנשי, הרי שיש פה פספוס גדול. מה שהציגו פה בעצם זו גבבה של שטויות, אמרות שפר טפשיות ובסופו של דבר אנו למדים שנשים רוצות למצא חן ותו לא. גם שירה הנפלא של גלוריה גיינור "I''ll survive" אינו מציל את המצב. לא לבזבז כסף, ויותר מזה זמן על סרט ריקני זה