שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
6.0/10
סרט חמוד ומשעשע. שעה וחצי של הנאה צרופה
סרט מהמם ומצחיק גם למבוגרים! אנימציה ברמה גבוהה והדיבוב מצוין
סרט חביב ביותר,נחמד גם למבוגרים מומלץ.
מזכיר את הסרט טרולים. בהחלט העסיק את הילדים והיה נחמד.
סרט חובבני ודי מיותר !!! האנימציה מצוינת, הדיבוב העברי לא רע, הבדיחות משעשעות והדיאלוגים פשוטים וטובים ברובם אבל הפס-קול לאורך רוב הסרט מעצבן ולא תמיד קשור והתסריט והעלילה ילדותיים, קלישאתיים, צפויים וחסרי מקוריות. בקיצור, בעיקר לילדים. השאר, אפשר לוותר !!!
סרט מתוק, חביב ומצחיק. הלכתי עם בן 8 ובת 5.5 שנהנו מכל רגע.