שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
5.5/10
סרט נחמד
סרט בעייתי. מפליא שהותר לכל גיל. בטח ובטח שאינו מתאים לגיל הרך. סרט מסוג פנטזיה אך מביא את צדדיה האפלים והכלל לא ידידותיים לילדים. המסר יפה אך הדרך בה מועבר כלל אינו נעים לעין ולאוזן. האיורים היפים בסרט דווקא הם אלו שאינם כוללים בתוכם את הערפדים.
סרט לילדים בוגרים, מאוד יצירתי, קצב טוב, לא משעמם. גם ההורים יכולים ליהנות.
סרט ילדים מקסים! הגעתי עם ילדים בגילאי 9-10 שמאוד נהנו מהסרט והיו מרותקים למסך..התרגשו וצחקו יחד עם גיבורי הסרט ממליצה בחום!
סרט חמוד לא מפחיד בכלל שמספר סיפור יפה ומעניין ממולץ בחום
סרט נקי ומלא אקשן והומור לכל ילדי המשפחה, מעוטר בדמויות מעניינות ומשעשעות ובסטים מרהיבים.