6.4/10
סרט חביב ומבדר במיוחד. אנימציה נהדרת, הדיבוב המקורי מעולה, הפס-קול מוסיף המון לאווירת הכריסמס, הבדיחות חמודות ומשעשעות והדיאלוגים קלילים ושנונים אך התסריט והעלילה די צפויים, לא מחדשים הרבה, קלישאתיים לעיתים, גנריים ובסך הכל די פושרים. בקיצור, בעיקר לילדים אך גם מבוגרים יכולים להנות ממנו. אפשרי לצפייה (מגיע לו אפילו 6.5).
סרט מצחיק, מהנה ובעל מסר חשוב. נהניתי מאוד לראות אותו. רוב הקטעים היו ממש מצחיקים. הוא מתאים לילדים ולבוגרים כאחד. מתאים לכל המשפחה. מומלץ לאוהבי מִישׁוּוְי ירוק ופרוותי.
סרט חמוד ותו לא. בעייני קצת לא חינוכי לילדים ומפגיש עם מידות לא טובות של הדמות הראשית.
סרט נפלא! מלא דמיון ומומלץ בחום. למה יורד מהאקרנים? רצינו ללכת שוב...
מהנה לכל המשפחה! מומלץ בחום!
סרט משעמם, לא אהבנו בכלל, אפילו ביקשתי החזר על הכרטיסים, אבל לא נתנו לי
סרט מצחיק ומרגש, מתאים לכל הגילאים. מסוג הסרטים המצויירים שגם מבוגרים נהנים ממנו. מומלץ !
נחמד לא יותר. אנימציה יוצאת מן הכלל אבל סיפור שטוח שלא מביא שום דבר חדש מה שמאוד אכזב מישהו כמוני שסרט האנימציה האהוב עליו זה הוטון ומע מישהו - שהוא סרט שמבוסס על סיפור של ד''ר סוס, שהוא האליל של הילדות שלי
תענוג של סרט, ישבנו כל השפחה ביחד וצחקנו עם הגרינץ''. סרט עם תוכן ולב טוב ושמחה, מאוד מתאים לבילוי משפחתי כולם נהנים. נראה שוב בטוח. והכלב מקס - גנב את ההצגה.
סוף סוף סרט שמתאים גם לילדים וגם למבוגרים. הילדים צחקו, אני צחקתי. סרט טוב לכל המשפחה. לשמחתי דילגו פה על "הקריצה להורים" עם בדיחות גסות בסתר למבוגרים ותכנים סמויים ולא תואמים לגיל ועשו סרט בכיף.מומלץ בחום :)
מקסים מקסים היה מהנה מצחיק מומלץ ביותר
אנחנו במשפחה אוהבים את הסרטים של האולפן הזה אילומניישן (החיים הסודיים, לשיר, המיניונים, גנוב על הירח) והלכנו לראות את החדש בבכורה כמובן. הגרינץ'' נפלא ומאוד מהנה עם קצב ובדיחות בצרורות מאוד מומלץ
מצחיק מאוד ויצירתי. הילדים בני 4.5 ו-8 צחקו לכל אורך הסרט. יש גם סרט קצר של המיניונים בהתחלה שזו היתה הפתעה נעימה מאוד לכולם. בסוף הסרט יש גם קטע מרגש עם מסר יפה על החיים ונתינה. כיף של סרט