שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
6.6/10
כמה סימני קריאה עם סימן שאלה אחד גדול. נתחיל מזה שבמבט על מדובר בסרט טוב וראוי, גם אם יש אי דיוקים והצגת חלק מהדמויות והדיאלוגים מתבצעות באופן מגוחך, כמו זו של דויד בן גוריון. אפשר לסלוח על זה. לגבי סימן השאלה, הוא מתייחס לאופן שבו אייכמן מוצג בזמן שהותו בבית בו הוא הוחזק כאשר נתפס על ידי המוסד.זה בא לידי ביטוי בדיאלוגים שבינו לבין חוקריו. לא ברורה האנושיות הזו שנודפת ממפלצת האדם ומה זה נותן. הסוף מרגש ולא מותיר את העין יבשה. אם נשים את אנינות הטעם בצד, אז ההנאה מובטחת.
סרט טוב ומעניין, לפעמים קצת מוגזם
סרט מצוין בעיקר בשל היותו דוקומנט על אחד המבצעים הנועזים של המוסד הישראלי.
