6.6/10
סרט יפה סוחף ומעניין, עלילה טובה, נהננו מכל רגע הייתי הולכת פעם נוספת..
פעם ראשונה שאני רואה סרט אנימציה עם שירים ואני אשכרה אהבתי אותו מהסוף להתחלה כולל את השירים הסרט עשוי טוב מצחיק מאוד וכייף לצפות בו
הלכתי עם הבן שלי בן ה3 והוא ממש התלהב וצפה עד הסוף.נהנינו מאוד.
סרט חמוד ומצחיק מאוד. הילדים (8 ו-5.5) מאוד נהנו וגם המבוגרים. מומלץ בחום.
שני הילדים בני 6 ו-8 נהנו עד השמיים, סרט מוצלח מאוד, בלי רגע משמעם. אחלה מסרים ואנימציה מרהיבה. ציון משוקלל של ילדים ושלי - 10. מומלץ
סרט מצחיק וסוחף והכי חשוב עם מסר מהי חברות אמיתית היינו בסוכות עם 2 ילדי בני 8 ושלוש וחצי ומאוד נהנו כולל אני ממליצה בחום סרט לכל המשפחה
סרט מומלץ לכל גיל. צפיתי עם ביתי בת ה-3.5. היא הייתה מרותקת ונהנתה מאוד!!!! אנימציה מוצלחת ועלילה מעניינת. כל הכבוד!
סרט מומלץ לכל המשפחה , סרט על האמת שלנו ושל הסביבה . צפיתי בסרט עם 3 ילדים בני 10,8,6 וכולם נהנו , סרט מצחיק, מרגש ומוזיקלי . ממליצה בחום
סרט אנימציה משפחתי, מחמם לב, מאוד צבעוני עם מוזיקה נהדרת וקצב יפה. מסרים חיוביים, כייפי, סרט ממש מושלם. מגיל 4. מומלץ
סרט קולח ונחמד. האנימציה מעולה, הפס-קול והשירים מוסיף הרבה לאווירה (למרות שחלק מהשירים מיותרים), המסרים חשובים וחינוכיים במיוחד, רוב הבדיחות מבדרות ומשעשעות והדיאלוגים לא רעים בכלל אך הדיבוב העברי בינוני במיוחד והתסריט והעלילה צפויים, שגרתיים, גנריים, חסרי מקוריות ויצירתיות, לא מושקעים מספיק ולא מעבר לסבירים מינוס. בקיצור, לא יותר מסרט לילדים בחג. אחי הקטן די נהנה ונתן לו ציון 8.
סרט נפלא, מצחיק מאוד, אנימציה מרהיבה. סיפור על החשיבות של האמון באדם, הרצון לדעת ולגלות עולמות חדשים. הדיבוב מצוין. שני הילדים בני 4 + 7 נהנו עד השמיים. מאוד מומלץ