5.6/10
חמוד ומצחיק לעיתים. לא סרט הכי קורע אבל חינני וכיף לצפות בו. טדי ווקר הוא בחור מבוגר שסובל מלקויות למידה. בצעירותו לא הצליח להוציא תעודת בגרות ,אבל עכשיו כשנשאר ללא עבודה הוא חייב את התעודה כדי להתחיל לעבוד בחברה שעוסקת בתחום הפיננסים. הוא מאורס לאישה חתיכה ומצליחה וכדי להרשים אותה תמיד סיפר לה שקרים על עצמו.כעת,ללא ידיעת ארוסתו, טדי חוזר לבית הספר בו למד ונרשם ללימודי ערב על מנת לעבור את המבחנים ולהוציא את התעודה.במקביל,הוא מתחיל לעבוד בעבודה מגוכחת של קידום מכירות באיזושהי מסעדה מוזרה. בלימודים הוא פוגש את המנהל שהיה חברו לספסל הלימודים שאף פעם לא סימפט אותו, וגם את המורה הקשוחה שלא עושה הנחות לאף אחד מתלמידיה. חבריו לספסל הלימודים הם לא העפרונות הכי מחודדים בקלמר, בלשון המעטה. טדי לומד לקח לחיים, ששקרים ורמאויות לא מובילות לשום מקום. תהיה אתה ותקבל את עצמך כמו שאתה.קווין הארט ענק כמו תמיד וגם יתר השחקנים מוסיפים את תרומתם, במיוחד זו המגלמת את תפקיד המורה.ציון סופי 7.5.
סרט קומדיה מצחיק למחצה, ציפיתי ליותר מקווין הארט. אפשר לוותר.
סרט ככה ככה. הרעיון טוב ויש קטעים מצחיקים אבל הסרט ארוך מדי ואין מספיק קטעים מצחיקים להחזיק שעתיים של סרט. לסיכום אפשר לראות.
חמוד ולא יותר. עלילה די סתמית שלא מתפתחת. הסרט בסך הכללי משעשע אבל לא מעבר לכך. לראות בבית או לא לראות כלל, זה גם בסדר
טוב שהסרט הועבר למאוחר בלילה. עלילה סתמית ולא מצחיקה.ממש לא לילדים.אפשר לוותר
חברה! מדובר באחד מסרטי הקומדיה הכי מצחיקים שראיתי בחיי! על תקשיבו לשום ביקורת אחרת טוסו לקולנוע אתם תהנו מכל רגע! הכי כיף לראות קומדיה בקולנוע כולם צוחקים ביחד........
סרט מצחיק אבל אני ציפיתי לקומדיה מפגרת עם השחקן קווין הארט, יש לו סרטים טובים יותר.
סרט חמוד ומצחיק. לא לוקח את עצמו ברצינות.
קומדיה טובה עם עלילה רציפה וזורמת. יש הרבה קטעים מצחיקים, אומנם יש גם קטעים מיותרים.
סרט קומדיה נחמד...
סרט קומדיה קליל ומשעשע
צפינו בסינמה סיטי גלילות והיה נהדר .סרט קומדיה קורע מצחוק .אהבנו...
אחלה סרט להעביר שעה וחצי , מצחיק ובמיוחד למי שאוהב הומור שחור ולא מחפש יותר מדי עלילה . סרט מצויין!
לא מצחיק, לא עשוי מעניין, לא שנון ...סתמי ביותר. אולי חיוך וחצי וגם זה בקושי.הסרט לגמרי מותאם לבני 15-+ שמתלהבים מנונסנס כזה. והאמת שזה תכולתו של רוב אולם הקולנוע.החלטנו ללכת לסרט כי חשבנו שתהיה קומדיה שנונה ותתאים לערב זוגי, התבדינו.לוותר.
לטעמי הסרט ממש מאכזב,לא מצחיק בכלל,עלילה משעממת,וחוץ מבחורה אחת מהשורה למעלה שלא הפסיקה לצחוק בקטע של "תסתכלו עלי" אף אחד לא באמת צחק.אבל עזבו את הסרט,ישבתי ליד הבחורה הכי מושלמת בעולם אז מצידי הייתם שמים מסך שחור,אני נהניתי.
בידור קליל ומהנה ביותר..
שעה וחצי של צחוקים בלתי פוסקים. קווין הארט גאון קופי ענק. אחלה סרט ליציאה של שישי עם החברים או דייט. מחכה לסרט ההמשך