שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
6.3/10
גים ונהג הכטר בוא סרט שלוקח את הצופים למסע מרתק להצלת הנסיכה , הסרט מצחיק ומרגש ומומלץ בחום
סרט מקסים ומרגש אני ובני מאוד אהבנו היה בסרט הכל מהכל מצחיק,מרגש,סוחף ממליצה בחום
גים ונהג הקטר סרט מעולה.לפי דעתי מתאים מגיל 5 ועד120. הילדים מאוד אהבו את המשחק. אמרו שהם נהנים שזה לא מדמויות מצוירות, אלה מאנשים אמיתיים. העלילה מרגשת בין צחוק ודמע. ממליצה בחום מי שלא הולך מפסיד.
סרט נהדר לכל המשפחה. סרט מרגש משעשע ובעל תוכן . ממולץ מאוד
סרט מעולה!!! מרגש עד דמעות רוצו לראות אני מאד נהנתי